tisdag 6 juli 2010

vad jag borde göra

Vad jag borde göra är att koncentrera mig på Naturkunskapsboken som ligger öppen på bordet.
- men jag är mycket mer sugen på att leta recept på kakor

Vad jag borde göra är att anteckna stödord och skisser på nervceller
- men jag är mycket mer sugen på att googla på friggebodar

Vad jag borde göra är att göra instuderingsfrågorna på kroppen och dess miljarder celler
- men jag är mycket mer sugen på att tjuvlyssna när barnen leker så härligt i trädgården

Vad jag borde göra är att börja kika på uppdrag 2 i Naturkunskap
- men jag är mycket mer sugen på att fundera på vad vi ska grilla ikväll

Vad jag borde göra är att ta reda på vilka enzymer som hör hemma var i matspjälkningen
- men jag är mycket mer sugen på att ta reda på vad det står mellan Paraguay-Holland

ok, så då öppnar jag väl boken då...

fast jag blev precis kissnödig.... ska bara... alltså... sen, ska jag öppna boken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)