lördag 24 juli 2010

oplanerat semesterprojekt - vill ni vara med?

Jag hade "bara" ett litet litet önskemål på vad som skulle behöva göras på årets semester, av min privata slav. Det stora badrummet nere i källaren.
Men då plötsligt hade jag tydligen varit lite otydlig och sagt köket?! Jag tänker inte gnälla om det... bara badrummet blir gjort, inom överskådlig framtid (två veckor?)... Här är det taket som målas första gången. Fulfuru som Simon/Tomas skulle ha sagt.
Här har vi plockat med oss förslag på tapeter till köket. Inte för att ni får bestämma. Men OM ni hade fått, vilken tapet hade ni tyckt varit snyggast?
Randig?

Eller, den här?.. Jag säger inte vilken jag lutar åt.... men det är en av dem (hör och häpna!)

3 kommentarer:

  1. Jag hade valt den randiga tror jag. Lycka till med renoveringen! Alltid roligt att göra om. Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med Heidi ;)! Men det blir snyggt vilket som (måste nog säga så i fall du lutar mot den andra ;))!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Ja hade tagit den radiga, den var jätte snygg!! Kommer o kikar nån dag..ler Kramis

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)