torsdag 22 juli 2010

blocket

Har ju suttit ett antal timmar framför datorn och letat runt efter lämplig bil. Inte alltför sällan på blocket.se...Och det kanske bara är jag....
men är det en bra idé att lägga ut en kontaktannons på mötesplatsen.se?
Så fort man kommit in på blocket, så finns det små kort, alias med ålder och stad....
Mr Capricorn, MacAllan, Söderbönan...
Jag lägger ingen värdering i att man använder sig av kontaktannons, det skulle jag antagligen göra själv, om det skulle bli nödvändigt. Efter dryga 20 år vet jag inte längre hur man gör, eller hur spelet spelas...

Men själva grejen, att få sin bild eller annons upplagd, precis bredvid en begagnad bokhyllan Billy, en riktigt begagnad Chevrolet i delar för 500:-, en begagnad frimärkssamling, begagnade barnvagnar, begagnade furusängar, skötbord, brudklänningar, begagnat, begagnat, begagnat och så lite mera begagnat..?
Ger det rätt vibbar? Ja, jag vet inte...

Men det är kanske bara jag?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)