fredag 9 juli 2010

jag som gillar torsdagar

borde ju ha varit i toppform igår.. men icke!
Det var en riktigt dålig dag. En astråkig dag. Den sämsta occh tråkigaste dagen på evigheter.
Är det soligt, kan man åka och bada, fiska eller göra en härlig picknick...
Är det regnigt, kan man göra inomhus picknick, se på film, åka och handla...
Igår var det mittemellan, (eller kanske bocka av saker på den meterlånga "att-göra-innan-bebisen-kommer-listan"-väder) men det fanns inte energi att göra nånting alls...

Jag har inget att gööööööra..... jag oooooorkar inte.... nej, jag är inte suuuur, jag är tröööööttt.....

Det mest upphetsande som hände igår, var när grannen kom ut och beundrade häcken. Så nöjd, med händerna i sidorna.
"Det blir allt bra det här, den repar sig ju fint"...
"Ehm, jo bitvis, kanske"....

Va? Den repar sig fint.... tss...

Jo, jag plockade 12 grå hårstrån igår också. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)