lördag 10 juli 2010

vad jag gör en lördagkväll

Idag har det varit varmt och härligt. Jag tänker inte klaga om det. Det är ju vad man längtat efter i ett halvår, speciellt i vintras när jag var sugen på att låna grannens snöslunga.

Idag var det kalas i Göteborg, och bilder på det kommer senare, har inte hunnit gå igenom dem ännu. Och som ni vet blir de aldrig blir som jag har tänkt, så jag behöver nog kontrollera vilka som går att publicera överhuvudtaget här... :o/

Jag drog nitlotten och fick sitta på solsidan(förmiddagssol) i bilen på vägen ner till Götet, och fick sitta på solsidan (eftermiddagssol) hela vägen hem.
AC:n jobbade på högtryck, men det var som att det inte kom ända fram till mig....

Jag vet inte vad som bäst beskriver min känsla när vi svängde upp på garageuppfarten, kokt gris? Överhettad bakpotatis? Svettig marshmallow?
Oavsett vilket, jag satt hela matchen Uruguay-Tyskland, med fötterna i en balja med iskallt vatten.
Ah, det var skönt....

Så nu undrar jag bara, ledarbänken för Tyskland, använder alla samma tub med hårfärg/toning? De är läskigt lika i hårfärgen. Med sitt jobb, och sin ålder borde de vara gråhåriga, men det är de inte. Rycker de också sina grå hår?

2 kommentarer:

  1. Hahaha, Markus snart gråhårig alltså;)
    Tack för att ni kom, uppskattas verkligen. Kom snart igen!!!

    SvaraRadera
  2. nejnej, inte om jag hittar en bra toning.. :o))

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)