söndag 25 juli 2010

utsövd?

Man tror ju kanske att man efter en natts hyfsad sömn, ska vakna och känna sig hyfsat pigg i kroppen... va?
Jag har bara varit uppe två gånger i natt, och var alldeles för trött för att känna efter... men Jiiiiises, imorse...
Jag har två vader som knyter sig och som hotar med kramp hela tiden....
Jag har två områden, 10x10cm stora, på vardera sidan/ändan om snittet, som det sticker/spänner/drar/smärtar i....
Jag är öm i underredet som om jag störtat rakt ner på en cykelstång....
Jag är öm i baken, som om jag störtat rakt ner och fått cykelstången på tvären.....
Fet i håret och måste duscha....

Usch... det var ingen rolig dag det här.... det är nu man måste bita ihop och försöka tänka på allt positivt... allt det positiva.... jag ska nog komma på nåt.... joråsåatte....snart så.... ehm..

kan jag återkomma om det kanske?!

1 kommentar:

  1. gå ut o ställ dig i regnet så slipper du duscha. Då kan du stryka en sak på sin "att göra lista" som jag vet att du har där någonstans...

    det är väl postitivt, eller...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)