söndag 25 juli 2010

nu så..

Nu är det söndag kväll, klockan är snart läggdags, halv tolv eller nåt... jag sitter i tv.soffan och ser på CSI New York i ett par av MS kalsonger(nej, NEJ, ingen bikinivariant, my god, släpp den tanken), in en stor skön tröja, utan BH och trivs med livet....
Det är inte snyggt, inget matchar, men vem bryr sig i detta läget, det är skönt.

Så ja.... dagen som började lite segt, blev helt ok till slut. Men det finns inga bilder av det, det kan jag säga med en gång. Det förstår ni nästan själv.

Här har det regnat hela dagen, olika mycket, men konstant. Som sonen överlyckligt sa när han yrvaket tittade ut i morse;
"Oh, idag är det tv-spelsväder!"..

Idag har farmor varit på visit, och bara myst och haft det härligt. Fikat, handlat på Bloms...
Sen bjöd vi oss själva till Malin&Roger, det satt fint att komma hemifrån... ni vet hur det blir när man smågrejar hemma. Man måste täcka över saker, flytta på grejor och det ser allmänt bedrövligt ut. Då är det skönt att bli insläppt hos nån annan ett tag.
Och det är alltid kul att träffas. Jag kan bara hoppas att de tycker att det är lika kul som jag?....

så, nu ska jag bara stå emot frestelsen att äta upp den sista geishan, som är kvar sen Liseberg. Det är ju måndag imorgon... och vägning... ska jag bara skita i allt, och tänka att jag ska ta tag i det senare? eller ska jag försöka lägga band på mig? Har inte alls bestämt mig, det är lite varannan dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)