torsdag 29 oktober 2009

tomorrow tomorrow, I love you tomorrow



Nej, jag har inte haft en dålig dag idag, att det skulle vara därför jag längtar efter imorgon. Idag har varit mysig. Storasyster har smitit med mormor till storstan och ja, exakt vad de har gjort vet jag inte... myst, fikat och shoppat kanske?


Lillasyster och mellanbror har också fikat, världens godaste Chocolate Chip Cookies på Café Mejeriet, och gjort lite ärenden med mig. Härligt väder att vara ute och spankulera i. Ett skönt gammalt ord. Spankulera. Fars dags-presenter är nu klara, så skönt så...
Nej, jag längter efter imorgon eftersom jag en gång fått ett presentkort på restaurang Albert... och äntligen har vi bokat bord. Hungrig redan...


Ser fram emot att få byta bort dessa lunchtallrikar mot lite mer högklassigt fredagsmys... det är för övrigt dagens Örtagårdsgryta... hon åt upp hela portionen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)