onsdag 21 oktober 2009

julafton igen!

Här är jag på väg, strax lyckligt studsande till ICA, för att hämta ut me&i-kläderna... ja, alltså man kan inte se på bilden att jag är lycklig, men både jag och uppnäsan (man ska inte ta kort underifrån då kanske, lämpligtvis?)är väldigt glada över att få vara på väg... i lånad mössa.
Tack markus för ditt bidrag, jag behövde inte slösa tid på att borsta håret... eller behövde och behövde... jag borstade i vilket fall inte håret... ok, här kommer en liten visning.. a preview så att säga... en pussgroda helt i plysch!
Stackars liten Lillasyster, tvingades att byta om ett antal gånger för att jag skulle ta kort... hon var mer intresserad av markus skräpmobil... men då satt hon åtminstone still.. väldigt gröna plyschbyxor till.... blir så sugen på plysch, det verkar så mysigt. Men nåt säger mig att man nog bör vara i hennes ålder för att bära upp klädseln med hedern i behåll...


Sist ut är muffins- och pricktunikan.... vill äta upp både muffinsen och ungen....

Markus, det är lite saliv i mobilen nu... men det torkar...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)