fredag 16 oktober 2009

size matters...

för alla er som säger att storleken inte har någon betydelse presenterar jag här min pappas gräsmatta:

den är helt perfekt, 50x50cm, med tillhörande klipputrustning hängande på den lilla stolpen bredvid. Tänk en picknick på den....

När ändå gjort mig till och satt mig vid datorn kan jag också passa på att berätta att soffan därbakom, är egentillverkad av min pappa, som en överraskning till mamma..... Ja, jag vet inte, men lite romantiskt är det väl?

Jag längtar efter min kamera, så att jag kan fotografera min vardag igen... regnblöta gator, löv, dammråttor, udda sockar.... och nu ska den tydligen vara klar för hämtning, jag längtar.... det är som att vara kissnödig. Man kan sitta nödig i bilen i flera timmar, men när det är 3 minuter tills man är hemma, då är det verkligen kris.... (jag är inte helt nöjd med parallellen men Lillasyster skriker)

trevlig helg på er!


2 kommentarer:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)