lördag 10 oktober 2009

hot or not?

God natt!
Klockan är 23.43 och jag tror bestämt att det är rekord i sen bloggning, för min del.
Har precis sett Sverige-Danmark, och följt Ungern-Portugal via webben... det ser mörkt ut..

Men skit i det nu, jag läste en blogg, där 6 tjejer sett på matchen, men mest diskuterat huruvida de skulle ligga med Zlatan, om de fick för sina pojkvänner (och Zlatan också då). Det blev 4-2 tror jag. 4 som skulle, 2 som inte skulle.

Jag brukar tänka nästan så... inte riktigt så handgripligt. Jag brukar tänka för mig själv "om den här människan inte var känd, om den arbetade som kontrollant på bussen, och gick förbi mig på trottoaren - skulle jag lägga märke till den?"..
Oftast tror jag svaret är nej...
Ok, jag testar lite på mig själv här då;
Christian Olsson... tror inte det nej...(trestegshopparen alltså)
Gunde Svan.... tss...
(jag har det riktigt trögt att komma på kändisar nu, it's way after my bedtime...)
Patrik Sjöberg... nä... (men jag skulle säkert vända mig om ändå för han är så lång...)
Adde Malmberg.... hahahahahahahahah! (han är inte rolig, så jag vet inte varför jag tyckte det var så kul??)

nej, det blev för långdraget, jag är för trött. Och har ont i ena ögat, undrar varför, det är lite konstigt...

23.55

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)