onsdag 28 oktober 2009

fryst skinka

nåt jag klurar lite på är... det låter lite knasigt, jag vet det, men ändå. Nu när det börjar bli lite ruggigt och kallt ute, och långkalsongerna åker på...och så är man kanske ute och springer en liten runda.

Långkalsonger, vindbyxor, underställ, fleeceväst och vindjacka... åsså mössa och vantar såklart.

Då tänker jag att om jag skulle frysa om nåt, så borde det vara typ runt knäna, vristerna eller nåt annat lite magert ställe. Inte magen, innanlåren eller baken. Magen fryser jag mycket riktigt inte om. Men innanlåren ibland. Fast konstigast av allt, jag fryser alltid om skinkorna?! Och det tycker jag faktiskt är lite lurt. Det är ju aldrig ens motvind där bak, det borde väl spela in? Kanske är det inte den allra mest imponerande baken av alla man sett, men den är på intet sätt mager... så det är lite knepigt.


Just nu är jag väldigt sugen på snask, fast vi har inget hemma..... får hålla tillgodo med denna plågsamma bild...

2 kommentarer:

  1. idag har jag varit och köpt 2 kg godis!!!!

    SvaraRadera
  2. 2 kg... oj.. ska jag komma på besök och har glömt av det?

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)