torsdag 22 oktober 2009

såg just

att jag skrivit 111 inlägg, innan det här. Ja, det var bara en liten notering. Inget att fästa sig vid egentligen.

Det är så härligt att ha kameran tillbaka, så att jag kan fota min fantastiska vardag... nästan som en konstart, tycker jag nog.
Här är en av mina chokladmuggar, den är fin. Den har mitt namn på ena sidan och denna högst tvivelaktiga höna på andra. Jag har haft den i 10 år och har fortfarande inte bestämt mig för om jag tycker att hönan är charmig eller bara rätt av stenful. Ser den inte lite ond ut?
men den fyller ju helt klart sin funktion, chokladen är definitivt god... bara idag har det blivit 2 muggar varm choklad. Jadå. Man får i sig kalcium tänker jag. Man får starka ben, tänker jag.
Idag blev vi ovänner, Storasyster och jag. Om vad har jag glömt nu, säkert nån läxläsning...Och som en liten "fredspipa", kom hon med denna till mig...

Snacka om gott & Blandat... Vinkeln på detta mästerverk gör att jag ser lite vanskapt ut, storlek 32 på fötterna har jag inte. Motivet på kortet är egentligen löpartightsen, sitter som en smäck. Ett favoritplagg. Det är härligt, men inte snyggt. Fast jag bytte sockarna innan jag gav mig ut.... vilket ju är lite märkligt, tightsen är inte snygga och de har jag ju på mig, men sockarna klarar inte censuren?

Ett desperat försök att bli mer hälsosam... de var väl inte så goda som jag tänkte mig. Vilket jag visste redan på förhand egentligen. Jag har svårt att låta bli att tänka på att de skulle vara så mycket godare doppade i mörk choklad. Så jag vet inte om det är bra att jag köpt dem, eller inte...
Detta 112:e inlägg, tillhörde nog bottenskrapet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)