fredag 23 oktober 2009

Fredag förmiddag i pissigt väder...

Nu ska vi ut och gå, väldigt tveksamt om det är en bra idé. Vädret är rätt surt, inte så upplyftande... och nej, inte heller idag har jag borstat håret. Men jag ska duscha sen ju... Ibland tänker jag att min hjärna möglar, när jag harvar runt i the domestic träsk. När jag går mellan köket och tvättstugan, plockar här, plockar där, men det syns ändå inte... för att utmana mig/hjärnan har jag tänkt att när jag går på promenad, så ska jag inte trampa på nåt löv, för att göra hjärnan (what's left of it) glad.... det brukar gå rätt bra, men....
ibland ser det ut så här... längdhopp? tresteg?.. ge upp?...

Jag gillar hösten, eller delar av den.. utseendemässigt är det inte alltid så mycket att hetsa upp sig över dock.... så här tänker jag mig Emmerdale Farm (brittiska "Hem till Gården" alltså..) Grått, fuktigt, lerigt och fantastiskt tråkigt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)