måndag 31 januari 2011

sovit som en prinsessa!

Det är nästan sant, faktiskt...
Efter förra natten(natt till söndag), som var allt annat än nice, hade jag inte några större förhoppningar...

Men vi stoppade lillen till sängs redan vid halv nio. Näsan rensad med Nezeril, och en Alvedon i ändan...
Själv preparerade jag mig med en hel Fazer Cashew. Testa den!

Och det verkar som att jag inte blir pigg eller effektiv av socker, tvärtom, jag varvar ner och blir trött och trevlig.

Iallafall verkar det ha varit rätt melodi, för han sov i stort sett hela natten, stoppade bara i nappen ett par, tre kanske fyra, fem gånger... och när han sover... ja, då sover ju jag också.
Allt tack vare rätt preparering. Att jag inte tänkt på det tidigare?
Choklad är ju så mycket godare än valium..

1 kommentar:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)