onsdag 19 januari 2011

Dagens!

Väder: soligt, minusgrader... alldeles väldigt bra faktiskt.

Besvikelse: 3003 steg på stegräknaren

Insikt: jag har nu två blöjbarn med blöjor som stinker häger... yuck! (kanske att hel-amma inte var så dumt ändå...)Fräschaste trappa: ja, gissa var den finns...

Lunch: Idealmakaroner och hemrullade köttbullar (lika avslappnat som gårdagens thekakor)
Outfit: ja, den fick vi inte med på kort... nerspydda jeans och nerdreglad top från HM. Dubbla sockar från Bloms. Skorna passar bättre så. Men det nog snart dags att byta...både skor och outfit.
Överraskning: en Elle-tidning i brevlådan, yey!... tack!

Lortgris: Lillebror som numera äter allt han kommer över. Och sweet Lord vilken tid det tar att få honom mätt... (hel-amma var inte så dumt, kan man ändra sig?)


Tips: köp en ficknäsduk att stoppa i fickan på blazern. Va? Vem skrev det? Jag?...

Det kvittar: Holland. Jag har inget emot Holland. Men vill jag åka dit? Vet inte. Gäsp. Ungefär så känns Holland...
Uppdrag: skaffa en ny deodorant.
Känsla: jag MÅSTE skaffa ny deodorant..
peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)