måndag 31 januari 2011

Ärligt, har ingen fett hår längre, eller?


Nej, allt var inte bättre förr. Jag säger det direkt. MEN, det var väldigt mycket enklare att köpa schampo. Det fanns för(mot?) torrt hår, normalt hår och fett hår.
Jag drar runt på Hemköp och ser ut som Dregen i huvudet, och ska försöka hitta schampo mot/för fett hår. Mission Impossible.
Det finns schampo för färgat hår, tunt hår, lockigt hår, slitet hår, frissigt hår, permanentat hår, för normalt hår och för skadat hår.... men inte fett.. varför inte?
Är det skämmigt att ha fett hår? Är det mer pinsamt än att ha skadat hår? Eller tunt och flygigt? Eller är det bara jag, som nångång emellanåt lyckas få till lite fett hår?
Jag vet inte jag, det är ju som det är liksom.
Det fick bli för normalt hår. Så får vi se. Det låter iallafall inget vidare, fett hår. Nästan som en svordom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)