torsdag 13 januari 2011

mad men

hjälp nu halvtanten att hitta en låt..

Serien Mad Men som alla verkar ha sett, och bara just därför vägrar jag, samma med Stieg Larsson-böckerna. Inte läst, och inte sett. Ensam i Sverige mest troligt. Var var jag? Jo, Mad Men... de gör ju reklam för serien på nån tv-kanal... och det är en jättebra låt till... nån som vet vem det är och vad den heter? Tror inte att det är ledmotivet till serien... den har jag hört, den är jättedålig.

så, nu dyker vi tillbaka i tvätthögen...

7 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=tOPtinc8A-A&feature=player_embedded

    Låt:Bayou
    Artist:Christian Marsac

    Kan det vara detta du söker??

    /sister

    SvaraRadera
  2. Har aldrig hört talas om denna "nya" serie eller läst böckerna. Känns ju bra att vara 2...

    SvaraRadera
  3. Läs Böckerna!!!!

    Inte för att alla andra har gjort det, utan för att de är BRA BRA BRA!!!!!

    Bra låt, by the way...

    /Sister

    SvaraRadera
  4. Tack lite stöd och sällskap är väl aldrig fel:o)

    Låten, ja den är skön, cool, som passar till serietemat, men det är inte den som spelas i reklamen för serien som går i kanal9. Det är en tjej som sjunger, lite samma känsla som den där SAAB-låten som var för några år sen. Fast annorlunda...typ?

    SvaraRadera
  5. Nu försöker jag igen...
    För jag har tydligen inget annat att göra, eller hur...

    Sång: Ida Long
    Låt: Mad World
    Orginal artist: Tears for Fears

    Rätt denna gången då??

    //sister

    SvaraRadera
  6. Malin, jag måste hålla med föregående talare - LÄS milleniumböckerna, som sagt inte för att alla andra gjort det utan för de är FANTASTISKT BRA!!!! Bland det absolut bästa jag läst & jag har plöjt igenom m å n g a böcker.... (Filmerna tyckte jag inte var någon höjdare dock!)
    Har inte hört talas om Mad Men...jag är nog mer än halvtant dessvärre.
    KRAM Pillan

    SvaraRadera
  7. Ha, då är vi tydligen tre!! Jag som ärligt talat trodde jag var den enda.
    Har varken sett eller läst Millenium eller Mad men, fast de ska ha SÅ snygga kläder där, kan ju vara värt en koll bara för det.
    Ja, i Mad men alltså.. Noomi Rapace i nithalsband däremot har man ju faktiskt ändå snappat upp och det var väl så där;)

    Ha det gott / Sofia

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)