måndag 9 november 2009

skärpning

jag var nog lite snabb förut, när jag skulle tipsa er om presenter och julklappar... snabb men oproffsig. Men alltså jag gjorde färsfyllda paprikor och hade ont om tid. Kladdig om fingrarna. Lycklig. Tveksamt om barnen skulle vara lika lyckliga över middagsvalet, när de hungriga och vaccinerade kom hem från skolan.
Men hör och häpna, 50% av dem gillade det, hurra för mig!

Men iallafall, åter till ämnet....
Om man är seriös lägger man ju såklart till en bild eller två. Men nu är klockan så mycket så att det blir bara en bild. Men då får ni ett hum om vart det lutar åt... MEN, det vill jag säga också.. att de som har barn, som våra barn ska ge julklapp till, kan väl ta det lite lugnt med beställningarna... för jag funderar starkt på att ordna lite leveranser härifrån...
OK?
Iallafall, det finns massor av söta och tuffa hängen att kika på, jag vill ha ca 75% av alla grejorna själv... och faktiskt, med hennes priser är det nästan så att jag kan det också.

Men nu ska jag sova, klockan är alldeles för mycket, IGEN....

om jag har tid och lust, samtidigt, imorgon, kanske jag visar er mina förträffliga paprikor, gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)