måndag 2 november 2009

ok, jag ljög..

jag tänker skriva, bara litegrann, bara lite skit... känner väl ett visst mått av besvikelse. Hade en tanke, en plan. Nåt som kände som en bra idé. Men som visade sig vara helt fel. Känner mig lurad.
Hade gått och funderat i flera dar, stått emot, haft bra karaktär. Men så hittade jag en 5:- rabattkupong, och då var det ju kört. Så jag inhandlade denna:....

Ni ser ju själva, det ser fantastiskt ut.... men det smakade billig skit!! Pulvret ville inte alls blanda sig med mjölken.. uäh!

Spara era pengar, köp den vanliga!

(en liten tröst i bedrövelsen är att den funkar riktigt bra med varm mjölk, men det är ju liksom ointressant...)

:o(

1 kommentar:

  1. ...Malinus... Oboy går bort i mitt liv
    1. smakar ju som Nutrilett...= Gammalt liv=blääää
    2. DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMPING, hahaha

    Men du får GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRNA dricka min livsandel (om det finns en sådan)
    Kram Vännen

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)