lördag 7 november 2009

Lillasyster i tidig trotsålder?

här har hon gått lös i min handväska, hittat mitt smygförråd av majskrokar... alltså min nödlåda, som kan behövas när Lillasyster kan behöva lite distraktion... som synes är hon helnöjd... haha morsan, trodde du inte att jag visste var de var?! Jag säger nej, jag säger ajaj, jag säger fy... inget hjälper... hon är omåttligt intresserad av två saker;
1) ignorera mig totalt
2) luta sig långt ner i toan


Här har jag offrat mig och lagt en bra bok under benen till hennes säng. Allt för att det ska underlätta när hon är förkyld. Allt snor ner i fötterna!...

Men det skiter väl hon i... hon möblerar om i hela sängen och gosar ner sig med pappas byxor, i andra änden av sängen.. allt mitt offrande, for nothing!





1 kommentar:

  1. försökte också det där böcker, det är ju helt meningslöst när de är som ålar i sängen... skit i det med andra ord!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)