torsdag 19 november 2009

om natten

i stort sett en favorit i repris...
20.30 somnar hon... vi håller tummarna...
22.15 skrikvaken
23.00 gråter, vaknar, tröstas, somnar om
23.30 gråter, vaknar, tröstas, somnar om
00.57 gråter, vaknar, tröstas, somnar om
02.19 gråter, vaknar, tröstas, somnar om
04.23 gråter, vaknar, tröstas, somnar om?
04.50 gråter, vaknar, tröstas, somnar om
06.02 gråter, vaknar, tröstas, somnar om
06.54 japp, det var den natten det... GOD MORGON ALLIHOPA!

jag har inget kort som visar hur jag såg ut när jag kravlade ur sängen, och det känns inte som att jag behöver det heller...

2 kommentarer:

  1. Usch - jag tycker verkligen jättesynd om dej idag!!!
    Är hon inne i en drömperiod?
    Hoppas du får sova inatt!
    Kram Goa Vän!
    Gaby

    SvaraRadera
  2. ååååå.... inte för att jag upplevt det, men jag vill sannerligen inte göra det heller!!! KRRAAAAAAAAAAAM till dig

    sugen på en stockholmstur snart? lite julshopping och marknad på skansen??? :)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)