måndag 16 november 2009

helgen i siffror!

Men först måndag;
17 antalet nya recept som i morse låg i min brevlåda!
1000 kramar som tack för detta, till dig Gaby! Fenomenalt, nu ska jag bara komma på bra anledningar till att få baka....

Ok, helgen, alltså...

460 gram choklad gick åt till vårt fredagsmys, chokladdoppad frukt. Nästan inget blev kvar.
4 antalet frukter, minus skal och sånt.
0 antalet lövhögar jag har rafsat ihop.
5 antalet kroppsskador på storkusinernas kalas (familjeintern inomhusfotboll). Näsblod, handled, käkben, svanskota, lår....
4,5 antalet gånger Lillasyster vaknade natt till måndag.
1 falafel, har jag nu ätit i livet. Premiär i lördags på Café Mejeriet, på Kulturnatta. Gott. Jag var förvånad.
3 kalas i helgen. Presenter hela tiden.
00.12 var klockan när Lillasyster bestämde sig för att inte somna om.
2 antalet pizzabitar för mycket i söndags...
39,95 kilopriset på Lillasyster lördagnatt....samma som hushållsost på ICA Maxi denna veckan.
02.30 var klockan när Markus bestämde sig för att mata Lillasyster, ni vet ju hur dåsig man blir efter man ätit?... Bra plan där!
07.00 var klockan när Lillasyster bestämde sig för att vakna på söndagmorgon.
3 antalet barn i vår familj, måndag morgon. Har inte sålt någon. Ännu.
39 dagar kvar till julafton.


hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)