söndag 8 november 2009

far är rar

Idag har vi varit på dop. En liten liten kusin... men jag har inte frågat om lov att visa några bilder, så därför gör jag inte det. Tomtens små julnissar kanske smyger omkring och kikar och får se att jag är olydig, och det går inte. Jag är lika förtjust i julklappar som barnen..

Iallafall, här är iallfall två av de yngre förmågorna som lyckades komma först i kön till tårtorna... i ärlighetens namn var det nog deras fel att det så snabbt blev "varsågoda!"...
Jag skulle bara ta litegrann av varje sort, men det blev som vanligt. Jag sitter nu, flera timmar senare, och är fortfarande mätt... men gott var det! Just det, det är ju Fars dag också.... och om jag vore Far, skulle jag bli jätteglad om en sån här frukostbricka landade på sängen....
Förresten är jag inte alls lika sugen och säker på att jag vill plugga... vad är det för fel på mig? Ogillar starkt när det blir rörigt i huvudet....

3 kommentarer:

  1. klart du ska plugga, det kommer bli hur bra som helst!!! du är ju en skärpt brutta.

    SvaraRadera
  2. man måste inte plugga syster för att vara en smart brutta. Det är du ÄNDÅ!!!

    Kolla vilka söta pojkar vi har lyckats med ändå...

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)