söndag 26 december 2010

trendspanare? mest troligt inte...


Nån gång sådär emellanåt, kan man ju få för sig att man vill vara lite speciell. Lite annorlunda och märkvärdig. Tänka nåt som ingen annan tänkt, eller bara kommit på nåt lite finurligt..
Ja, jag vet, det låter lite knasigt, men iallafall.
Jag tänkte att jag kanske skulle vara lite först med att prata om mannen på kortet. Kalle Grenemark, han kommenterar skidskytte. Och han är väldigt rolig ibland. Tycker iallafall jag.
- Nämen, se på tysken, nu missade han sista skottet, han sköt alldeles för fort. Rena raggartempot...
- Nu ger sig Bergman iväg, hoppas att han krut i bal.. buggorna....idag.
Och så där håller han på, säger lite oväntade saker...
Och då tänkte jag att jag skulle vara lite först med att berätta om honom, så han kunde få lite extra kred. Och upplysa min landsmän.
men när jag googlade efter en bild på honom, förstod jag att jag varken är först eller ensam. Det finns redan en Facebook-grupp "Grenemark for president".
Så gick det med det. Så speciell och först var jag.
Inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)