måndag 6 december 2010

Innan jag drar iväg...


Jag slängde ett öga på räknare. Besöksräknaren. Och den har ju tickat iväg över 7000. Jag vet att i den riktiga bloggvärlden är det vad en del har i besök per dag. Yttepytte alltså. Men ändå...


Och nu blev jag så sjukt nyfiken. Jag har skrivit förut att jag skriver för min egen skull, inte för någon annan som läser. Så detta inlägget strider ju lite mot det. Jag skäms.

Men jag tänker göra ett (enda) undantag...

Jag tänker inte fråga vilka ni är. Men, om ni vill, får ni gärna anonymt skriva varifrån ni sitter och läser...Jag misstänker nog att det är närmast sörjande, men det kan ju vara någon annan också...
Så, skriv in om ni vill. Och jag ska aldrig fråga igen. Om jag minns mitt löfte. Eller inte drabbas av storhetsvansinne.
Yttepytte. Pluttlite.

19 kommentarer:

  1. Läser VARJE dag ;O) Sämre på att kommentera - men du är underbart bra på att skriva!!

    Kram
    Gaby

    SvaraRadera
  2. Jag är också en flitig läsare. Din blogg är ju ett måste. Eller "en ständig källa till glädje i våra liv..", för att citera en smart person:)
    Du har verkligen hittat din grej, Malin!
    Kram/Sofia

    SvaraRadera
  3. Hej, Hej! Annicka F här. Läser din blogg varje dag! Du är grym!!

    KRAAM

    SvaraRadera
  4. Hej. Läser din blogg flera gånger i veckan. Alltid lika underhållande!!
    //Ingela G.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag läser flera dagar i veckan, du är såååå duktig på att skriva!!!!!
    Kram Pernilla U

    SvaraRadera
  6. Läser din blogg varje dag, fick tips av Gaby i våras :-) Tycker att du skriver toppen o det är hög igenkännings faktor.

    Kram
    Jenny - csd APM

    SvaraRadera
  7. Moi Moi!
    Läser nästan varje dag, saknar er massor o det är nästan som att prata med Dig...
    KramKram Noora

    SvaraRadera
  8. Hej M,modern här. Är åxå inne varje dag å läser, en kul stund i slutet av dagen,krammelikramm//mor

    SvaraRadera
  9. Jag läser också, tycker det är en härlig "vardaglig" blogg du har :)
    Anneli Ek

    SvaraRadera
  10. Hittade hit, tack vare Sofia och du skriver jag följer din blogg nästan varje dag. Du skriver så underhållande. //Kram Helena R (fd. Andersson)

    SvaraRadera
  11. självklart följer uddevalla din blogg med, missar aldrig ett inlägg!!
    kramkram

    SvaraRadera
  12. Ni verkar alla ha tjuvstartat med pepparkakorna och inte hållit igen på mängden.. alldeles för snälla!
    Varmt välkomna är ni iallafall, allihopa :o)

    Helena, fd treårig ekonomisk linje?

    SvaraRadera
  13. O ja Johanna och din bror Fredrik är inne o kikar varje dag,och i bland kanske 2 ggr per dag =) hihi du är såå bra tjejen.. we like =) <3

    SvaraRadera
  14. Jag är här och läser lite nu och då, för att jag saknar dig :) såklart! Kramar från S-tälje

    SvaraRadera
  15. Jennifer här - du vet hon som snyltåkte med dig till gamla Bruket back in the days och som delar alla dina dubbla känslor för socker, men skit i mig -- I LÖÖV your blogg! Du är superduktig på att skriva och ännu roligare blir det ju när man liksom "hör" din röst när man läser (jag vet inte hur psycho det sista där lät men..).

    SvaraRadera
  16. Hej Malin ! Jag läser din blogg ! du har en underbar humor och ditt sätt att skriva om alla roliga tankar och funderingar du har är oslagbar ! Hälsningar Maria Högberg

    SvaraRadera
  17. Du ser, tösa mi, detta är kanske nå't du skulle satsa på, att bli en bloggande kosör, kusör, kossör....vet inte hur det stavas riktigt men du fattar va jag menar va...Tjing//modern

    SvaraRadera
  18. Stämmer Malin, 3-årig ekonomisk linje. Det var ett tag sedan vi sågs. :-) //Helena

    SvaraRadera
  19. Jag läser också som du vet! Du är himla rolig!

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)