torsdag 9 december 2010

fult

jag ville bara skriva några rader om hur kul det var med alla kommentarerna, responsen på NickeNyfiken-inlägget. Allihop var alldeles för snälla. Helt ärligt. Man skulle lätt kunna tro att jag betalt några hundra till var och en bara för att muta till mig alla komplimangerna.

Men jag vill också passa på att ge mig själv en varning, ett gult kort. Det kändes så bra att det lätt skulle kunna skapa ett beroende, beroendeframkallande, så heter det väl?
Jag brukar rätt ofta hånle åt att när spelare som inte så ofta gör mål, plötsligt råkar göra det, och typ råkat spela över sin förmåga, då får de en faslig energi direkt efteråt. Oj.
De springer med maximal fart, hit och dit, slänger sig in i olika situationer, överallt och försöker spela på sin nyunna nivå... fast de fortfarande är lika dåliga..
Så skulle det kunna bli här... man får passa sig...

Men då känns det stabilt att veta att varje gång jag säger till Lillasyster "mamma, älskar dig", så svarar hon alltid "älskar pappa"... och där! var man nere på jorden igen då.. en slags trygghet det också..

Malin Wollin - fotbollsfrun (gift med en fotboll?) hon brukar kalla sina läsare för rövgäng. "Vilket härligt rövgäng ni är!" som nåt positivt. Fast det ju egentligen låter ganska fult.
Känns väl som att det är en rejäl bit kvar där. Sånt självförtroende lär jag aldrig få.

Sicket rövgäng.... haha! Det skulle se ut det...

2 kommentarer:

  1. Malin, du är för härlig. Skrattar fortfarande högt! Jag tillhöt gärna ditt rövgäng!

    Massor med kramar, hoppas vi syns snart.
    Annicka F

    SvaraRadera
  2. du är så, så välkommen! :O)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)