lördag 4 december 2010

jag säger inte att hon har rätt...

Men inte heller att hon har fel.... tavlan har Ninni Schulman gjort och bilden har jag googlat fram.... men jag ska nog kanske ta och börja handarbeta när jag blir stor. Finns med i planeringen. Har bara inte kommit dit ännu.

Ikväll var jag ensam hemma med de två minsta och av nån outgrundlig anledning tänkte jag att det skulle vara en lätt match att göra lite muffins, inför kalaset imorgon. Så slapp jag det stöket i morgon.... skulle ha tänkt lite till...
Lillasyster och Lillebror samarbetade bra måste jag säga. Jag sprang som ett skållat troll mellan blöjor, nappar, böcker, nallar, pyjamaser, spyhanddukar, lingonfrosting/glasyr, "så mycket bättre", datorn, toaletten, tandkräm, snuttefilt...

Plötsligt når mig lukten av rök.... och den iskalla känslan av att man har glömt nåt....

jamentacksåjättemycketsjälvklartärdetotalbrända!!! Jo, jag vet att jag glömde bort dem... MEN någon hade pillat på ugnen så den stod på dryga 250 grader....



2 kommentarer:

  1. OK......inga muffins idag alltså....synd o inte få smaka lingonfrostings//mor

    SvaraRadera
  2. Imorgon är en bra dag att göra saker på... jorå, det ska nog bli lite lingonfrosting att smaka på... /malin

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)