måndag 25 oktober 2010

Söndagsbestyr

Storasyster var sugen på lite shopping. Och eftersom det snart är jul, snarare än man tror, så är det en rätt bra idé att börja så smått med julklapparna...Så vi åkte iväg en sväng, jag, hon och lilleman.
Vi är inte ens i närheten av att vara färdighandlade, men vi har iallafall börjat.
Men det bästa fyndet var nog dessa ansiktsmasker, köp 3 betala för 2. Det är min melodi. Och jag köpte dem till mig själv, och de ska inte sparas till jul...

Jag förstår inte hur man kan tacka ja till att vara tränare ett år till, när man istället kan välja att sitta hemma och titta på det här ansiktet på kvällarna...??

Läcker. Det är det enda jag har att säga. Läcker.

3 kommentarer:

  1. Nej, det förstår inte jag heller ;)! Helt klart läckert!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Precis en sån behandling som jag skulle behöva. Du är för skön!!
    KRAM mp

    SvaraRadera
  3. ja, tror ni inte att han ångrar sitt beslut nu?! :o)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)