lördag 30 oktober 2010

om man inte har nåt att säga

kan man ju alltid lägga in kort på en liten goding...
Lilleman har filat lite på sina dagboksanteckningar... han planerar att kapa bloggen för en dag, för att ni ska få följa hans äventyr i minsta detalj (hörde honom muttra nåt om kvalitén på inläggen här)... vi får väl se... han planerar och planerar men det ju inte alltid det blir just nåt av det...


Nåt som äntligen är på gång är Mejeriets blogg, ni har kanske sett att jag lagt till den bland mina länkar till höger? Hemsidan är under konstruktion men bloggen är alltså igång.
Jag har en levande och varm tro på Gud och Jesus, vill jag tro själv iallafall :o)
men det skriver jag sällan om här i min egen blogg. Inte för att jag skäms för det på något vis, utan mer för att det är en av de delar jag väljer att inte skriva så mycket om. Kanske för att jag tycker att jag har haft lite svårt att få till det, balansera det, att skriva om mina knasiga funderingar, ironi, dumheter och samtidigt komma med seriösa saker om min tro.
Dock utesluter ju inte det ena det andra. Jag är ju skapt sån här, med alla fel och brister, sjuka/torra humor och kontrollbehov. Nån tanke fanns väl med det också. Slumpen är jag inte nån större anhängare av.
Så därför hänvisar jag er istället till MKC-bloggen, där jag alltså också kommer att dyka upp litegrann. Tillsammans med andra sköningar. Varmt välkomna!

1 kommentar:

  1. :) Visst är han söt,Wille, och han liknar de "våra", som min farmor sa när nå't va bra med oss, annars inte...........//mor

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)