måndag 4 oktober 2010

måndag igen!

-0,4kg så där, jag bara skrev det. Här lindas inget in... tråkigast är nog att jag starkt misstänker att det är från brösten vikten har försvunnit.. nej, nu skiter vi i det. Det är ju en härlig dag.

När klockan var halv, kvart i sju, fick jag frukost på sängen. Små trötta fötter hade tassat runt i köket och gjort macka och bubbelvatten. Så gulligt av dem. Storasyster och storebror. Så satt vi i sängen och myste, tillsammans med Lilleman.

Och eftersom jag fick sån bra start har resten av dagen hittills bara flutit på, hur hunnit med telefonsamtal, tvätt, en joggingrunda, att njuta av duschen, sitta och mysa med en trött lillasyster i soffan, läst nyheter på webben.
Så nu ska jag sikta in mig på lunchen...

Men först; jag har flera svaga punkter. Choklad är bara en av dem. En annan är att jag.. jag vet inte ens riktigt hur man ska skriva för att det inte ska låta helt knasigt. Alltså jag gillar manliga sångröster. De som sjunger bra. Kanske inte Eilert Pilarm (ni som inte vet vem det är måste googla!) eller 99% av de manliga deltagarna i Idol.
Men sångaren i the Script har en vansinnigt skön röst. Tänk att få ha den....

www.youtube.com/watch?v=MzCLLHscMOw&ob=av2n

jag får fortfarande inte länkarna att funka. Det är kanske en annan slags svag punkt.. vad vet jag..?

2 kommentarer:

  1. då ska du få ett tips på en dansk sångare ;)
    Jag har slitit på min skiva hela sommaren, även barnen älskar sångerna! Rasmus Seebach
    Kram A

    SvaraRadera
  2. tackar, det ska jag följa upp... :o)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)