torsdag 21 oktober 2010

det funkar ju sådär

för mig för tillfället att ladda upp kort. Det poppar upp ett litet meddelande att just den funktionen ska börja att funka igen på onsdag, kl 17.
Och jag trodde att det var igår. Men nu vet jag inte...

Jag hade en bild på MS farsdags-present nämligen, som jag ville att ni skulle se. Fars Dag kom tidigt i år nämligen...

Jag hade en bild på prinsessan på ärtens säng. Fast utan själva prinsessan. Storasyster hade pimpat sin säng så att den innehöll 6st kuddar. Men, till hennes förtret, fick jag avbryta det hela, eftersom huvudet och kroppen var på olika våningar. Och det kan ju aldrig vara nyttigt för ryggen.

Jag hade även en bild, "lika som bär" på lillebror och hans far. När de hade somnat i soffan. Ni vet så där med avslappnad haka.. öppen mun... tjusigt.

Bilder finns också på en mängd olika muffins; banan/kokos var en variant. Choklad/apelsin en annan....

Meeeeeeeeen det är ju inget att göra åt det nu. Funkar det inte, så funkar det ju inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)