tisdag 12 oktober 2010

medan Sverige får pisk...

ska jag försöka mig på ett inlägg, jag också.. det var vitsigt, visst...?!

Jag hade ett grymt inlägg på gång, kanske ett av de bästa någonsin, som jag har filurat på i flera dagar. Och skulle i lugn och ro göra det under tiden Sverige spelar. För då vet jag att datorn är ledig.
Men jag hade glömt att idag, idag var dagen då stationsträningen körde igång. Styrketräning alltså, med fullblodsproffs. Och jag. Väl intrimmade träningsmänniskor. Och jag. Där alla vet vad som ska göras på varje station, och framförallt exakt hur, varje övning ska göras. Och jag.

Holy Moly. Mary Mother of God. Söte Jesus. Gode Gud i himlens höjd....

Jag har inte kraft att skriva nåt inlägg.. det gör ont i hela kroppen. Hela. Kroppen. Till och med ögonlocken.

Det enda jag orkar skriva är att vägningen, som jag gjorde idag, istället för igår, innebar -0,2kg. 200g. Nästan ingenting. Störtlöjligt...

(sen kan det också ha varit en lögn att jag hade världens bästa inlägg på gång...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)