onsdag 13 oktober 2010

åsså lite lukta gott

jag slutar aldrig att förvånas över min egen förmåga att få till snygga kort. Här hade jag faktiskt fixat och trixat för att få det åt rätt håll. Men då ville inte datorn vara med alls, så det fick bli det här. På snedden.



Men ni ser ju ändå, antar jag.



När man har en liten hemma, kanske man inte dränker sig själv i parfym, men vill ändå blanda upp spy-, mjölk-, våtservetts- och blöjlukten med nåt annat. Nåt fräscht.

Och som en kung på min hylla på toaletten står den här flaskan. Den är gåva från goda vänner. Med luktsinne. Och därför går jag nu runt och bara utstrålar fräsch-het.

Jag luktar det vanliga småbarnsträsket, men också clementin/lime... nåt citrus-aktigt. Jättegott. Stort tack! Jag har nu bytt ut den gamla hudlotionen som sonen tyckte luktade.. var det bajs? Inte gott iallafall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)