måndag 25 oktober 2010

köksluckor m.m.

Nej, jag vet. Bilden kommer inte att hamna i nån inredningsblogg eller nån schysst Hus&Hem-tidning... Jag har på nåt vis kommit över det, att jag både är analfabet när det gäller inredning som fotografering.
Då känns det istället tråkigare att min planerade viktnedgång uteblir, det är +-0 denna vecka också.
Jag som anade stordåd, som fick för mig att det var lite medvind...så fel jag hade. Så kan det vara. Det gick iallafall inte åt andra hållet, alltid något...
Åter till köket...Nej, det är inte helt klart ännu. Alla luckor sitter uppe utom två, dem ska vi ta lite senare (frågan om när det ska ske, är inte färdigförhandlad ännu...). Det behövs 14 handtag till, som är på väg från fabriken. Och sen är det ju de klassiska listerna, någon är lös och några är inte på plats alls ännu...
Men jag är nöjd ändå. Det är bäst så, för alla parter.

7 kommentarer:

  1. Va fint det blev!
    MEN
    Det var bara ett litet fel i detta blogginlägg - nämligen att du inte skulle vara inredningsalfabet. Mig lurar du inte;) eftersom du alltid lyckas få till det både snyggt och personligt.

    Sen har jag lyckats hitta ett litet fel med köksluckorna oxå - ja, och det är ju att de inte satt i mitt kök, alltså...:D.

    SvaraRadera
  2. "nämligen att du skulle vara inredningsalfabet", ska det naturligtvis stå.
    (Om man inte är bokstavsalfabet..)

    SvaraRadera
  3. Det blev jättesnyggt!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Alfabeter..analfabeter..kan man vara en alfabet?? Men Malin,man kan väl inte behöva vara bra på allt,det räcker så gott med att bara vara.Luckorna blev bra!! Kram mor :)

    SvaraRadera
  5. Hahaha, Anneli, det kan man tydligen:)!
    När jag skulle rätta mig så gör jag det alltså IGEN. Hur är det möjligt...?:D
    /Sofia

    SvaraRadera
  6. Känns tryggt att veta att ni kan underhålla er själva här i kommentarsfältet! haha...

    SvaraRadera
  7. Ja, eller hur!!(En väldigt vanlig,och uttjatad, kommentar har jag hört på tv).Väntar på nya tokroliga inlägg att kommentera, så kom igen alle mänsker,kramm//modern

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)