söndag 21 mars 2010

världsrekord

Storasyster frågade mig vad jag helst skulle vilja slå världsrekord i , om jag fick välja vad som helst... ingen av oss kom på nåt bra svar. Fast vi funderade en lång stund...
"Nej, jag är nog alldeles för normal", trodde Storasyster...

Mina irriterade och trötta ögon från igår, är inte ett dugg bättre idag. Har fått en dunderskön förkylning på (i) halsen....
Och min näsa är torr och röd, och svider.... för jag har snutit mig minst hundra gånger idag. Eller iallafall sjuttiofem..
Hur kan det finnas så mycket snor? Var får det plats nånstans? Kanske inte så märkligt att det gör ont i huvudet och under ögonen...?
Iallafall... om man tänker att det är 1ml varje gång jag snyter mig, det är ju såklart bara en uppskattning, men den ser ut att vara rimlig, då blir det 75ml idag, hittills...
Säkert 100ml innan dagen är slut. Alltså en deciliter. Känn på den!

Kanske kan bli ett världsrekord ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)