tisdag 30 mars 2010

dimman lättar - plus eller minus?

Tack vare den sympatiske läkarens braiga spray, börjar det lätta i huvudet. Inte jättemycket, men såpass att jag blir lite optimistisk iallafall.

Det känns som att jag befunnit mig i en slags bubbla den senaste veckan, instängd i min egen jättesvullna skalle. Och där har det inte hänt mycket kan jag lova.

Orkar ta mig ut på Aftonbladet.se, för att se om det har hänt nåt i världen.... men alltså... det kunde kanske ha kvittat känner jag nu..
-bombattentat i Moskva
-Mats Ahlm grinar i rätten
-Katrin Zytmierska säger att nya rön visat att gravida inte ska äta Alvedon... (aj då...)

och som om inte det vore nog även detta;
www.aftonbladet.se/nyheter/article6869566.ab

det kanske inte var så dumt inne i bubblan ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)