onsdag 24 mars 2010

ha, det visste jag väl!...

Det var inte tvillingar.

-Skönt, pustade jag...
-Synd, suckade markus.. men det är ju bara att gå igenom det en gång till då...
-inga problem, älskling svarade jag...

Nej, det svarade jag inte... du är helt slut i huvudet! så sa jag...

(Fast det klart... om han är sugen på att själv vara den som ska gå upp ca 20kg, ha svårt att sova på nätterna, inte hitta några kläder att ha på sig, alternativt ha samma svart byxor på sig varje dag i 4 månader, ha svårt att röra sig pga de extra kilona bland annat, inte kunna springa, ha taskigt tandkött, ständigt vara hungrig, flåsa som en flodhäst av att dammsuga, få bedövningsspruta rakt in i ryggen, grina för allt och inget som går på tv, ha kateter, gå med avslag, få mjölkstockning, amma på offentliga platser, får såriga bröstvårtor, ständigt göra knipövningar, och också vara den som ser till att huset blir lagom stort, och att bilen funkar....... fine by me! Då så. Då ska jag inte vara den som verkar tjurig)

3 kommentarer:

  1. hmm, låter som ja kanske inte vill ha barn när du skriver sådär Malin hihi, nee klart ja vill..tss

    SvaraRadera
  2. det är ju tur att det finns ett ljus i tunneln... en liten belöning :o)

    (och förresten, folk gör ju om det, ibland så pass mycket som fyra gånger... så så hemskt kanske det inte kan vara?!)

    SvaraRadera
  3. nee de är de verkligen inte =) du har du tre helt underbara barn o den fjärde påväg..ler.. Men en sak ska du vet, själv blir ja mer o mer sugen haha, min tur nästa gång kanske hehe..

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)