fredag 12 mars 2010

det där med perspektiv igen

jag försöker, det gör jag faktiskt. Jag intalar mig att jag är tacksam...och det är jag ju också. Ärligt.

Katrin Zytomierska, ni vet, hon som rätt ofta pratar utan att tänka sig för, kränkte folk till höger och vänster under förra vändan av Idol?... Hon, iallafall, är ju gravid, i vecka 32.... vi är lika långa (sånär som på nån centimeter) och väger i stort sett lika mycket i normalläge, om man säger.... jag såg henne på tv igår, och hon var ENORM, alltså på riktigt GROTESK(fast det är nog fel ord ändå?)... fast nu kommer det roliga... hon väger 78,6kg, vilket är exakt den vikt jag hade när jag var gravid med Lillasyster...jag måste alltså ha sett precis likadan ut!!!
Och eftersom jag inte hade gått hela tiden ut, när jag slutade att väga mig (jag tyckte liksom att jag inte ville veta mer...det räckte så..) så var jag säkerligen ännu större innan det var färdigt...

Oh, god... är det försent att säga att man ångrar sig, litegrann?...

3 kommentarer:

  1. You take the bad with the good som man brukar säga... ;)

    SvaraRadera
  2. Du är inte och kommer ALDRIG att vara annat än vacker!!! Det finns dessutom inget vackrare (om än opraktiskt) än just en gravid kvinna... Nåt oerhört mjukt över hela bilden--- Kommentaren kommer från en som avskydde alla 9 månaderna!!! Hahahah

    SvaraRadera
  3. ja, hursomhelst så är det som det är nu.. :o))

    Det är väl bara att efter bästa förmåga försöka "Enjoy the ride"!

    tack sötnosar

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)