söndag 27 mars 2011

Tiden rusar...vart tar den vägen?


Vi firar att veckan är slut genom att käka thai och sen tårta. Ingen dum kombo om jag får säga det själv. Satt som en smäck.


När barnen knoppat in, den ene efter den andre, betalade vi räkningar. Mysfaktorn i det. Sen såg vi (ok, mest jag) på National Treasure; hemligheternas bok. Men precis som förra gången jag såg den hade jag svårt att slita mig från Nicolas Cage garnityr. Han måste ha fått sprillans nya tänder insatta precis lagom till inspelningen av filmen.. Håret var dock helt detsamma. Så det var ju balanserat och bra.


Så, god natt!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Har ett recept som du bara MÅSTE få... Kan jag få din mailadress?
    Kram Gaby
    gabriela@stalprofil.se

    SvaraRadera
  2. har fått receptet nu.. bör testas verkar det ju som.. :o) kram

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)