söndag 20 mars 2011

serious shopping...


En härligt slapp söndag, som vi kunde ha ägnat åt att vara ute och röja i trädgården. Eller garaget. Eller tvättat bilen. Eller nåt annat vuxet.
Men vi körde en familjen Annorlunda istället. Åkte och handlade hela familjen. Allihopa. Det är ju lite meckigt. Men det gick bra. Alla fick följa med hem igen.
Hittade en oemotståndligt ful liten t-shirt med Grover på. Den fick lillebror. Som är den ende som inte har en egen talan i klädfrågan. Så jag passar på.
Jag insåg precis att jag inte skrev nåt igår. Så jag skulle ju kunna skriva om igår, fast idag istället.... men.. konstigt, jag minns inte att jag gjorde nåt igår. Då var det nog en rätt bra dag.
En ny slags filosofi kanske?
Jag bloggar, alltså finns jag.
Och när jag inte bloggar, finns jag inte. Eller jag minns inte vad jag har gjort iallafall.

2 kommentarer:

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)