fredag 18 mars 2011

mitt minsta lilla hjärta

Var en snabb vända till Vänersborg och hämtade ut kortet (som blev korten, pga beslutsångest)som ska ramas in och sättas på väggen, bredvid de tre andra. Nu ska här jämföras, vem är lik vem och varför?

Lillebror själv tyckte att hemvägen var hemskt tråkig. Mest för att han var hungrig och vi låg bakom en väldigt laglydig lastbil. Vilken snigel!
Uh, stressen i att ha en gallskrikande, hungrig och arg liten människa i baksätet... det hade jag glömt... det lär dröja igen...

Men nu är vi hemma igen, båda har ätit, nu sover han.... inte jag. Jag lyssnar på Swingfly och är hemskt ledsen att jag inte kan träna idag heller. Oj, så tråkigt.
Bara fredagsmys att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)