torsdag 17 mars 2011

klump i halsen


Känns som att det är en förkylning på gång.. jag är definitivt inte sugen. Tycker vi har haft vår beskärda del av spyor och snor i familjen.
Hur många koppar the behövs för att skölja bacilluskerna ur kroppen tro? Och hur många kardemummaskorpor?....
Storebror hittade en låt med Swingfly, som får mig att bli wahnsinn träningssugen. Refrängen. Refrängen. Ingen jättelåt i andra avseenden kanske.
Swingfly feat. Franklie
"Rags to riches"
Får en total nostalgichock och drömmer mig tillbaka till när aerobicsen var ung och ny, hipp. Och jag med den. Känslan av musik på max och att träna så att man blir snurrig.
Ibland kan jag längta tillbaka till den tiden i livet. Utan att för den skull vilja byta den härliga tillvaro jag har nu. Fattar ni ju såklart.
Alltid när man inte kan träna, blir man extra sugen. När man är höggravid, skadad eller som nu, förkyld, så längtar man som en tok. Hade jag vart helt hundra (alltså fysiskt), hade jag väl inte vart sugen alls...
Som när man vill ha ett större hus. Och det verkar gå sisådär... då vill man extra mycket. Längtar efter bananlådor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)