torsdag 10 mars 2011

men hallå, personalen!?..

alltså, att bloggen har bytt färg, det är mitt fel. Det är medvetet. Men det saknas ju en massa grejer, typ en hel högersida... och det har det gjort i flera dar. Det är bara att jag har kräkts och hållt på och inte orkat räta upp ögonen tillräckligt för att se att det var så... och sen dog ju datorn.

Så nu har jag kollat lite, och alla grejerna finns liksom kvar bakom, eller hur man ska säga. Hur säger man? Jag är ju rätt kokt i skit, när det kommer till tekniska saker. Men de kommer alltså inte fram. Fram, som i syns alltså. Och det tänkte jag att de skulle göra om jag bytte mall. Fel av mig.

Ja, och att datorn är igång igen är ju inte heller direkt mitt fel/rätt. Man kan byta sig till det mesta med en bit kaka av rätt storlek... :o)
För den nyfikne är det www.tobiascoster.blogspot.com som är handy man....

nej... vi får väl se.... jag får spåna vidare... eller så får jag väl göra om allt från början. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)