torsdag 10 mars 2011

onsdagens projekt - inlägget började jag på, tors kl 17.25

jag hade ingen lista över vilka saker jag egentligen behövde göra. I bakhuvudet nånstans känns det som att dammsugning, tvättvikning borde finnas med...

Men det har vi inte inspiration till. Så det skiter vi i. Istället hade jag tänkt att revanschera mig lite. Det blev inte små söta semlebullar, eller nån söt semletårta bakad...

Men ett litet försöksexperiment kanske skulle kunna gå hem?

jag hade inte rätta knycken med locket... så jag delade det i två halvmånar istället. Inte så snyggt. Men ja.. det ser väl inte så äckligt ut va?


det verkade inte vara en total katastrof iallafall. Bara en lagom liten "den-tar-vi-när-barnen-somnat"-bit kvar. Till mig. Nej, faktiskt inte. Jag gillar ju semlor, men det var inte riktigt min grej ändå. Too much kanel.

datorn är igång igen - AMEN - men den är snorigt segt. Som att den vill protestera mot att den blev väckt mitt i Törnrosasömnen... Allt tar jobbigt lång tid, bara att ladda upp ett enda kort tar två blöjbyten. Så känn er priviligierade... eller nåt...
Nu är klockan 18.23, fortfarande torsdag visserligen, men nu har håren på benen växt ut igen, av allt väntande på kort som laddas upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)