tisdag 8 mars 2011

400g

Det var ingen vidare magsjuka det där.... på tre dagar gick jag bara ner 400g. Det är ingen diet jag rekommenderar. Coca-Cola. Som jag inte ens gillar. Så jag är lite besviken. Ovärt.

En helt annan sak; vad gör man om datorn bara blir helt svart och tyst, och vägrar starta? Vi(inte jag) har kollat batteri, sladdar, men allt verkar intakt. Varför är den död? Finns det nån reservväg att starta en dator? Tjuvstart? Hjälp....

Jag får lite panik av att inte ha dator... internetbank, mail....m.m.

2 kommentarer:

  1. 4 hg är mer än 0 hg. Ja det är lite svart är hpå sidan,vad har du gjort eller inte gjort. Magsjukan härjar vilt,har ingen kör ikväll.Vår dirigen år opasslig, men jag mår bra...//mor

    SvaraRadera
  2. vilket immunförsvar du verkar ha?! Anabola?

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)