fredag 13 maj 2011

rutigt och annat knäppt

Jag rensar vinden och packar lådor. Har hittat en hel driva med gamla gardiner som jag sparat. Av någon anledning. Jag minns inte vad det skulle ha varit. Men de ligger ju uppenbarligen där, så nåt har jag väl tänkt.

Men de kommer aldrig att komma upp igen. Jösses! Vilka färger, mönster, former, massor med meter som ska veckas... spetsar... jag gick verkligen "all in", när det begav sig. Samtidigt lite kul att se... var det verkligen jag?

När ska de där "för de handikappades rekreation" komma och samla in säckar från trottoaren? Jag har garaget fullt med grejor jag slängt. Komsi komsi...

Som jag insett att jag inte kan sälja på Tradera.

1 kommentar:

  1. kanske dax för ditt livs första lapptäcke!!!!

    KRAM spp

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)