måndag 2 maj 2011

Maj maj måne...

Sent ikväll har jag inhandlat:
2 brk krossade tomater
1 brk blandade bönor
1 purjolök
1 squash
Detta tänker jag liksom para ihop med lite mjölksås (även kallat "bäshamäll", om man är matkultiverad), ost, lasagneplattor...
Köttfärs? Nä..
Där har vi själva poängen. Jag tänker ägna dagen tisdag åt att försöka koka ihop en vego-sås så att jag kan trixa ihop en lasagne. Utan att tala om för ungarna att det inte är nåt kött i. Bara för att retas. Hehe. Och eftersom jag är borta i morgonkväll, så kommer jag inte kunna ställas till svars för att inte ha nåt kött.

Vilken bra avslutning på den här dagen det blev! Me like..

jag ska lura dem ända till Skåne

3 kommentarer:

  1. tack, det gick rätt bra faktiskt. Men jag mörkar fortfarande att det inte är nåt kött i...

    SvaraRadera
  2. De de inte vet har de ju inte ont av:)

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)