tisdag 1 december 2009

kalas

vår smarta familjeplanering innebär att vi har två barn som fyller år i december...mitt i alla luciatåg och julavslutningar. Det låter inte alltför lyckat kanske?
Men än så länge tycker jag inte att det gör så mycket. Än så länge... blir kanske annorlunda när båda blir äldre och inte vill dela kalas, eller har stora planer för sina kompiskalas.
Jag tycker att det är ganska mysigt att planera för ett adventskalas för familjen, att träffas å mysa och bara ta det lugnt. Att julstressa tycker jag är överskattat, för vems skull gör man det?

Vad tror ni om denna? Jag funderar på om jag skulle svänga ihop en sån, antingen till nåt av kalasen eller till jul....

5 kommentarer:

  1. ojoj vad god den såg ut =) Tyvärr kan ja inte komma på söndag, jobbar lång helg,så tråkigt hmm :( Men hoppas vi snart ses ändå.. Kramis o hälsa familjen..

    SvaraRadera
  2. GÖTT!! Ska du baka den till den 25dec så blir fler än jag glad;) vi ses!!mp

    SvaraRadera
  3. vi får väl se när det kan bli av... man måste ju provbaka/äta oxå... :O)

    SvaraRadera
  4. om du ska bjuda på sånt gott så kanske jag smyger iväg till mellerud ändå... tror du någon märker om mor i huset är borta??

    SvaraRadera
  5. det lät and såg göött ut

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)