tisdag 8 december 2009

diverse överraskningar denna tisdag

gatans gladaste barn blev det här idag när de insåg vad som låg i vår brevlåda... riktig post, och dessutom paket! Det kan inga email i världen rå på.... Kusinerna från U-a och antagligen deras föräldrar var skyldiga... TACKAR så mycket! :o))
De två minsta födelsedagsbarnen i full färd med att öppna... storasyster erbjuder sin hjälp...

Tada! Snygg och hur bra som helst...


Jubel, blev det över detta paket! Han har längtat ändå sedan i somras....


Dagens andra överraskning var ett nytt julgodis som jag testat... kände mig i fin form, vad kan gå fel liksom?..


Eh... blev inte så gott iallafall... eller som min man sa lite diplomatiskt "det var inte såå äckligt"...
Jag ska nog hålla mig till säkra kort, choklad och såna grejor.... äventyrlig kan man vara när det gäller andra mindre viktiga saker...



4 kommentarer:

  1. kul å se att de passar...
    grattis på er alla goa svenssons ungar!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker godiset ser väldigt gott ut... Vad är det för nåt?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack...
    Jo, till godiset.. det är smält marshmallows, smör och vårgårdaris, samt lite tranbär. Nåt måste ha blivit fel, skulle kanske ha maskinvispat istället för för hand?.. det var liksom läskig konsistens... uäh..

    SvaraRadera

Vad kul om du vill lämna en kommentar! :o)